(0)

Som man bäddar...

Jag kan inte sluta tänka: Som man bäddar får man ligga.

Så är det. Jag vill inte hänga ut någon i min blogg men faktum är att en person i vår periferi har behandlat andra illa och får nu ta konsekvenserna av att dessa andra inte längre vill ha med honom att göra. Jag kan inte låta bli att le lite för jag är inte ett dugg förvånad över att han inför någon mer än oss visat sina rätta färger. Tough luck. Jag tycker inte ett dugg synd om dig !


Jag är stolt över mig, min man, vår son och det liv vi skapar för oss själva. Tycker att alla hårt jobbande människor borde vara det. Oavsett hur mycket pengar de har på banken. Så länge man gör sitt bästa och behandlar sina medmänniskor väl så ska man vara stolt.


Jag kan inte motstå att vara lite barnslig och säga; rätt åt dig, gubbtjyv.


2011-06-23 @ 15:50:27


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.