(0)

Dåliga saker och bra saker

Dålig sak: Det snöade imorse
Bra sak: Det har redan smält bort igen

Dålig sak: Vi glömde köpa saft
Bra sak: Vi fick äntligen handlat (det var på tiden)

Dålig sak: Envisa Theodor vill verkligen inte amma utan amningsnapp
Bra sak: Jag lyckades få honom att amma en stund förut utan napp i alla fall

Dålig sak: Mina byxor håller på att ramla ner
Bra sak: Jag krymper

Dålig sak: David har börjat röka igen 
Bra sak: Han är på mycket bättre humör

Dålig sak: Det är slaskväder och mina skor är inte helt täta
Bra sak: Det är vår

Dålig sak: Jag har en stor knöl i bröstet. Mjölkstockning?
Bra sak: Den gör inte så ont och jag känner mig inte febrig än. Går kanske att reda ut själv.

2011-03-13 @ 16:46:26


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.