(0)

Hemsk natt - något bättre dag

Theo somnade i min famn igår kväll och vid 23-tiden la vi oss i sängen.

01.30 - amning
01.30 - 02.45 - vakentid. gnäll och kink och sprattel
02.45 - amning
05.15 - amning
05.45 - gick upp
06.00 - 07.00 - tupplur på soffan
07.00 - amning
07.15 - 08.00 - tupplur på soffan
08.00 - vaken, illvrål ! Jag gav upp och fick göra kaffe...

Men nu den senaste timmen har det varit jollrande och relativt gott humör på soffan. Jag fick till och med lite leenden! Jag hoppas hoppas hoppas att detta betyder att vi är på väg att komma ur skrikfasen... hoppas hoppas



Ett litet blygsamt leende för kameran <3

2011-03-05 @ 11:28:15


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.