(2)

G som i glad

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ

Mitt sjunde inlägg i bloggutmaningen är G som i glad.


Jag har faktiskt en hel del saker att vara glad för just nu:

* snart är det jul och om en dryg vecka får jag börja plocka fram adventsljusstakar
* theo är en underbar liten pojke och han gick sina första steg igår
* jag är lyckligt gift
* jag har kontakt med en borttappad vän igen
* lägenheten är städad
* jag har minskat 2 cm runt magen. Wohoo.... LCHF :)

2011-11-12 @ 08:29:19

Postat av: william

mycket att vara glad för:DDDD



SV; Naw:3 Tack så mycket:D

Vad tycker du om mina "Hår" Modell foton som jag har tagit på mina vänner:D?

17:36:29 den 2011-11-16

Postat av: DAGENSBLOG

kul att du var med och tävlade om ett fint silversmycke från silverbiten.se!



Nu har jag lagt upp vinnaren på bloggen så klicka in och kolla om det blev du!



HadeGött!

kram

18:17:49 den 2011-11-20


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.