(0)

D som i Desperate Housewives

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ


Så har vi kommit till nummer fyra i utmaningen. D som i Desperate housewives.

DH är min tisdagsunderhållning. Ett skönt avbrott i början av veckan och något att se fram emot.
När de började visa trailers för den serien för många många år sedan tyckte jag att den såg lite kul ut, och jag har varit fast från första avsnittet. Jag kan helt ärligt och stolt säga att jag sett alla avsnitt på tv. Inte laddat ner och inte fuskat och sett dem tidigare än de sänts. Nåja, nästan i alla fall. När vi åkte till Australien blev det lite skevt för jag missade några avsnitt i slutet av säsongen, men efter några månader i Australien började de visa den säsongen där och så hann jag med att se det jag missat innan jag kom hem igen, lagom till att nästa vända hade börjat visas i Sverige igen :)
Och nu ska den läggas ner :( :( :( Den säsongen som visas nu är den absolut sista och jag tycker det är hemskt synd, även om jag inser att den inte kan hålla på för alltid. Då skulle den väl förvandlas till en skitserie som "Days of our lives". Blä.

Idag är det lördag. Tre dagar kvar till nästa avsnitt... (fast först tänker jag njuta av helgen :)

2011-10-15 @ 09:11:58


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.