(0)

E som i egentid

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ

Nu har vi kommit till E. E som i egentid.

Något som jag inte har längre. Alls. Förutom när jag duschar.

Om man läser i trådar på familjeliv.se så behöver riktiga mammor ingen egentid. För det enda man har behov av att göra är att vara fastklistrad med sitt barn och beundra detta. Och om man eftersöker egentid så är man ingen bra mamma och vill inte det bästa för sitt barn. Så jag antar att jag inte är en bra mamma då eftersom jag hett åtrår egentid.

Fast sen vet vi ju att majoriteten av de som huserar på familjeliv är kompletta idioter.

2011-10-18 @ 09:57:50


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.