(0)

F som i frustrerande

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ

Jag kör ett till bokstavsinlägg direkt. För jag behöver få detta ur mig.

Det är så frustrerande att Theodor vaknade klockan 03:00 i morse och jag var tvungen att gå upp och diska en flaska eftersom David inte får blöta ner sin skadade hand.

Det är så frustrerande att Theodor bestämt sig för att vara på världens sämsta humör igår och idag.

Det är så frustrerande att det ösregnade ute imorse när jag skulle gå till bibblan.

Det är så frustrerande att bibliotekets trådlösa nätverk låg nere så att jag ändå inte kunde sitta där och plugga.

Det är så frustrerande att jag slösade pengar på mitt busskort för att upptäcka detta.

Det är så frustrerande att jag samtidigt som jag är irriterad på Theodors dåliga humör känner ett så stort behov av att bara krama och gosa med honom.

Det är så frustrerande att detta gosbehov jag har går ut över studierna eftersom jag inte kan koncentrera mig.

Det är så frustrerande att jag har svinigt ont i min rygg/bäcken.

Det är så frustrerande att jag på grund av denna smärta inte kan sova ordentligt när jag väl får chans att sova. (Obs, se det första jag skrev om att vakna 03.00)

Det är så frustrerande att jag nu ska sitta hemma och plugga och försöka vara disciplinerad när jag vet att jag blir distraherad av allting här hemma!

Det är så frustrerande att jag inte vet vad jag ska göra med stackaren i mitt case som jag nu skriver en rapport om. 

Nu ska jag ta en kaffe och skicka in min läslogg.

2011-10-18 @ 10:09:27


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.