(4)

Min egna bloggutmaning

Ibland läser man på folks bloggar om olika utmaningar de antar och skriver om olika saker. Jag kom på en egen bloggutmaning. Jag ska skriva om 29 olika saker baserat på bokstäverna i alfabetet. :) Ja, men i brist på annat och när man vill skjuta upp pluggandet är det väl en ypperligt bra idé?

Så senare idag kommer ett inlägg om något som börjar på A.


2011-10-04 @ 10:28:15

Postat av: yohanna

du bara är så jäkla härlig :) blir lite fnissig på hur du igentligen kommer på en sådan knepig idé samtidigt som det är ganska smart :) yey ...ska bli intressant och läsa vad dessa bokstäver kommer ha för handling !

10:58:22 den 2011-10-04

Postat av: Maria

Det var så att jag tänkte skriva ett inlägg om skor som jag tänkte döpa till "S som i skor". Och då slog mig tanken: Varför inte ett inlägg för varje bokstav ? Mitt skoinlägg får visst vänta lite...haha

11:35:57 den 2011-10-04

Postat av: Mia

Va fint du gjort på din blogg =)

12:16:59 den 2011-10-04

Postat av: Maria

Tack :)

20:07:24 den 2011-10-04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.