(0)

Lyckan blev kortvarig

Igår fick vi internet att fungera. hurra hurra hurra.

Imorse när jag skulle surfa lite från min dator så funkade det inte. Jag fick samma problem som jag fick uppe i örebro. Ip-adressen kunde inte förnyas och trots att jag var ansluten så hade jag ingen åtkomst. På davids dator fungerar internet. Men den här datorn är segare än segast och många internetsidor fungerar inte som de ska eftersom han inte kan installera alla uppdateringar som behövs. För då hänger sig datorn.

Så det betyder att jag inte kommer kunna göra något skolarbete hemifrån i alla fall.

Min dator har minsann inga problem att koppla upp sig mot nätverk hos andra. Bara hemma hos oss! Oavsett vart vi bor eller vilken leverantör vi har. JÄVLA KUKDATOR !


Mitt humör är ungefär så lågt det bara kan bli.

Nu ska jag fortsätta städa


FITTA !

2011-09-10 @ 09:36:18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.